August 26, 2017

HOW I WENT TO LANA DEL REY'S CONCERT 'BLINDFOLDED'

Denim Coat- Monki | Pants- Bikbok | Top- Bikbok

Hotelli imemaitsev hommikusöök, olime Glo Hotel Kluuvi's

Karl oli pikalt ette teatanud, et võiksin Reedel vaba olla, et me läheme Saaremaale ja ta ei saa öelda, miks, sest see on üllatus. Viskasin naljaga vastu, et viid mu Lana Del Rey kontserdile või MAC-i ja UD run-and-crab laadale vms, et pean lausa töölt ära küsima? Igatahes läksime siis 'praamile', ma muidugi ei vaadanud auto aknast väga välja, kuhu suundusime ja ei mõelnud ka, et järsku olime Tallinna sadamas ja suunaga Soome poole üldse. Ühesõnaga kui ma lõpuks aru sain, et miskit muud on teoksil ja me laevas porgandikooki sõime ja Happy-Plugse ostsime, siis Karl ütles, et me läheme Helsingi FLOW kunsti- ja muusikafestivalile, aga põhirõhk on kunstil ja artistid on suht lambid. Ja siis ta lisas veel, et võib-olla ma üldse pettun ja mulle ei meeldigi see kõik, mis seal on ja see jääb lahjaks. Mul oli ükskõik, sest juba see, et ta võtab nii palju aega ja vaeva millegi planeerimiseks ja on mind nii osavalt ära 'petnud' Saaremaa jutuga, oli suht armas. Ja kunsti ning tärkavate indieartistide vastu pole mul kunagi midagi. Poetasime siis asjad hotelli ja läksime shoppama, sest ma ei olnud võtnud eriti sobivaid riideid kaasa ja nagunii oli ühtteist ka vaja, nii et paar tundi olime linnas ja siis suundusimegi festivalialale.

Kui olime väravatest sisse saanud, näitas Karl mulle nii muuseas kava. ESIMENE ARTIST EHK PEAESINEJA OLI LANA DEL REY. Ma arvasin, et ta teeb nalja...samas ei arvanud ka, sest siin me olime. Ma kiskusin ikka suht emotsionaalseks seal, sest just teada saada, et su läbi aegade kõige lemmikum artist, soulmate, naine, kes on andnud tohutut jõudu ja lootust elu erinevatel perioodidel, esineb umbes tunni aja pärast minu ees...
Lana oli lihtsalt võrratu. Lavakujundus, ta ise, ta suhtumine fännidesse (Lana võttis keset kontserdit 10 minutit ja läks lihtsalt eespool olevate fännidega rääkima, pilte tegema, autogramme andma ja kirju vastu võtma, tulles lavale tagasi ütles; 'Sorry guys, I was just meeting my friends, hope you don't mind'.
Ma ei oska Karli lihtsalt ära tänada, ta teeb tihti armsaid üllatusi ja paneb mind oma ideedega imestama, aga see oli mingi eriline tase juba. Aitäh sulle, kallis! Üks parimaid päevi mu elus kindlasti.
Panen mingid lõigud reisist ja kontserdist ka videoga alla.

Teisel päeval käisime Linnanmäki lõbustuspargis, kus Karl selle kõige hullema asjaga sõitis ja me niisama jäätist ja suhkruvatti sõime ja õnneloosis osalesime.

Pants are from BIKBOK, Top from Boohoo

Ps! Need laiad püksid tunduvad kindlasti võõrad vaadata, kuna oleme harjunud kitsastega nüüd juba aastaid, aga need tegid talje ja sääred nii ilusaks ja voolisid jalad ka pikemaks. Had to love them. Had to wear them.

Karina
xo

PS! MA KRIISKAN ALGUSES!!! :D

//Karl told me that we are going to Saaremaa and I need to be free on Friday. He also said that he can't tell what exactly are we doing there. I made fun about it and asked him if we were going to Lana Del Rey's concert or some of those good make-up run-and-crab events, that I need to ask myself free from work. LIKE CAN IT REALLY BE THAT GOOD? Anyway we ended up going to Finland, I noticed it embarrassingly late, but I did and then he told me that we are going to Helsinki's arts and music festival called FLOW. He then said that I probably don't know any artists there and we are going for arts mostly. Suits for me. So we left our things at the hotel and did little shopping before we headed to the festival area. When we arrived, Karl showed me the schedule, AND THERE WAS THIS "LITTLE ARTIST THAT I PROBABLY DON'T KNOW" CALLED LANA DEL REY. WHAT. I literally started crying, this wasn't real. I was about to see the biggest inspiration and spirit animal of my life in an hour. AND I DID. AND IT WAS THE MOST AMAZING THING EVER. She was so good, stage was beautiful, she was utterly nice to her fans. For example she came off from the stage to talk, take pictures and give autographs to her fans just in the middle of the concert. And when she was back on, she apologized for "being with her friends" and asked us not to mind her. Wow.

On the second day we visited the Linnanmäki's Amusement Park, that was so much fun. We ate ice creams, sweet cotton candy, took part of the lottery and Karl took a ride on the scariest attraction out there. I was really worried, haha.

I just can't think of a way to thank Karl enough for this trip. This was like another level of those little cute surprises that he loves to do. I loved Lana sososo much, one of the best days of my life for sure. Thank you, darling. You are too kind.

PS! I loved how skinny those wide-leg-pants made my thighs and stomach. Also legs seem longer with these.