August 12, 2017

WELCOME TO THE SURF PARADISE

Skirt is from Springfield

Teine päev Hiiumaal. Hommikul külastasime randasid, helesinine vesi ja helepruun liiv panid korra tundma, et me Kuubal vms. Polnud piisavalt kuum ainult, haha. Seejärel märkasime Kärdlas linnapeal sõites garaažimüüki. See oli nii mõnus üritus. Muusika mängis, värske toidu lõhn levis üle platsi, inimesed olid nii sõbralikud. Leidus palju huvitavat käsitöökaupa, näiteks imeilusaid ehteid, mis olid nikerdatud Hiiumaa randadest leitud huvitavate kivikestega. Müüdi ka värsket suitsulesta ja tuulehauge, vahvleid, meekärge, küpsetisi. Ja muidugi ei puudunud vanavara ja isiklik kaup, mis uutele omanikele jällegi hoopis uue ja uhkena tundus. Müügiks oli isegi auto, haha. Ma ostsin kaks paari kõrvarõngaid ja vanematele viisime samuti Saaremaa hõnguga käsitöökaupa koju, näiteks männiseepi ja huvitavaid maitseainesegusid.

//The second day of Hiiumaa. We were visiting some beaches in the morning, then went to a garage sale aka flea market. People were selling a lot of handicraft, fresh homemade food and some personal old stuff they didn't need anymore. Music was playing, sun was shining and people were soo friendly. Also there were a lot of good odors in the air. I left there with two pairs of earrings and we also bought some treats for family like juniper soaps etc.

Ja siis arvake ära, mis juhtus. Me leidsime paradiisi. Surfiparadiisi. Aga isegi ilma surfamata oli see koht lihtsalt suid ammuli kiskuv. Me otsisime lahedaid Hiiupäraseid kohti, kus traditsioonilisi toite süüa. Ja siis leidsime koha nimega 'Corona Grill and Chill'. Okei, polnud väga traditsiooniline, aga kirjelduse järgi tundus siiski huvitav. See oli küll teises saare otsas meie ööbimispaigast, täpsemalt Kalanas, kuid me olime nagunii Hiiumaale avastama tulnud. Seega me sõitsime umbes tunni, sellest  5-10 minutit vahetult enne saabumist kulges sõit kadakametsade vahel kitsal ühesuunalisel liivateel. Kuid kui see tee lõppes, avanes suhteliselt sürreaalne vaatepilt. Üksikule teele järgnes nüüd täielik melu: hulk rahvast, imelised lained, chill muusika, burritolõhnad, avatud rannabaar kokteilide ja huvitava menüüga. Kõige ägedam koht, mida näinud olime. Palun minge, kui Hiiumaale satute! Istusime seal päris mitu tundi, nautisime oma toitu ja jooke, vaatasime kuidas meri lainetega mängib ning lõõgastusime täiega! Veidi jahe oli ainult, aga mõnus pleed peale ja külmale polnud enam aega keskendudagi. Armastan Hiiumaa juures seda, et melu käib pealtnäha nii üksikutes ja rahulikes kohtades. Nagu avastaks pisikesi salajasi maailmasid kuskil kauges maagilises kohas. Sõidad paksu metsa sisse ja ennäe- rand ja rannakohvik, kus võib-olla töötab Eesti üks parimaid kokkasid. Täielik Hiiumaa.

//And then guess what. We found a paradise. A surf paradise. But even without surfing, this place was insane. We were looking for a cool places to eat and then found one called "Corona Grill and Chill" in Kalana. It was literally on the other side of the island, but we were there to discover anyway. So we took that ride, which at the end was a ride on a tight road between juniper forests. But when that road ended...WOW. There were a lot of people, chill music was playing while people were chilling by the sea or at the cocktail and burrito bar. We enjoyed our food and drinks while the sea was playing with waves and relaxed everything out of us, haha. This was amazing. The coolest place we both have been, actually. Please go there, when you visit Hiiumaa. You won't regret. What I really loved about Hiiumaa is that there were literally the coolest places in the most unpredictable locations. Like let's go this way to the forest- wow there is this dreamy beach with a cute beach cafe where might work one of the bests cooks in Estonia. Wow, he knows how to hide, haha.